Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2008 17:50 - Речник на политическите клишета или какво иска да ни каже бг политика
Автор: thetruth Категория: Политика   
Прочетен: 10082 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 14.05.2008 18:18


Когато един британски политик няма какво да каже- мълчи. Когато един български полити няма какво да каже- дава интервю. Или по- точно казва няколко безсмислени помежду си изречения, набъкани с клеширани изрази и фрази.

Ето буквалното значение на едни от най- честите клишета на бг политика

 

image


Трябва да обединим дясното” -  трябва най- сетне да седнем и да се разберем за онези пари, за които навремето се скарахме

 

“Искаме гаранции за едрия бизнес”= много от спонсорите ни ги изтрепаха

 

“Преходът свърши”= кой ебал- ебал, кака се ожени

 

“Да правиш тиха дипломация”= да седиш на някое бюро в Министреството на външните работи и тихо и гузно да си почесваш ташаците. Дипломацията се състои в това колегите ти да не те усетят

 

“Корупция има във всички европейски страни”= така де, да не би само ние да крадем?

 

“Имаме подготвени кадри за всички нива на администрацията”= имаме много безработни роднини, които чакат за някоя служба

 

“Трябва да водим гъвкава външна политика”= трябва отзивчиво и чевръсто да въртим задните си части към онези държави, които дават по някой лев за нашата партия

 

“Крайно време е да отворим всички досиета”= стига сте се занимавали само с мен- има и по- големи мръсници

 

“Отварянето на досиетата застрашава националната ни сигурност”= ако приятелите ми разберат, че съм ги топил, с кого ще си пия уискито?

 

“Ние сме за пълна прозрачност в приватизацията”= дайте някое заводче и на нас и ще млъкнем

 

“Националните медии налагат тенденциозно затъмнение върху нашата дейност”= крайно време е да напишете и за мен статия как съм бил пълен отличник до седми класи колко са ме уважавали другарчетата в махалата

 

“Пропорционалната система е най- подходяща за българския манталитет”= при мажоритарни избори ще видя парламента през крив макарон

 

“Членството ни в ЕС ни изправя пред нови предизвикателства”= нямаме представа какви са европейскиет закони

 

“По тази тема е необходим широк обществен дебат”= не знаем какво да правим и се надяваме някой да ни даде акъл

 

“Трябва да стимулираме българския производител”= чуждите фирми не са свикнали да ни дават рушвети

 

“Необходими са данъчни преференции за туризма”= брат ми има няколко хотела на морета и не му е много кофти когато се наложи да плаща данъци

 

“Медиите са корумпирани и обслужват нечии интереси”=една добра дума не са казали за мен

 

“Получихме ясни гаранции от европейските ни партньори”=  хората от ЕС казаха нещо, ама как да ги разбера, кате не знам английски

 

“Някой трябва да поеме политическата отговорност”= крайно време е тия некадърници от ръководството на моята партия да отстъпят поста си на някой способен човек като мен

 

“Няма проблеми да си подам оставката, но това няма да реши проблемите на държавата”=  никой не мой ма върна на село

 

“Нужен ни е закон за лобизма”= стига сте давали пари само на управляващите. Дайте нещичко и на нас!

 

“В политиката трябва да има морал”= чувствам се прецакан, че някои мои колеги чукат манекенки, а аз- не

 

“Демокрацията породи чувство на носталгия към комунизма”= когато бях в окръжния комитет на БКП беше егари кефа

 

“Единствения изход в момента са предсрочни избори”= мечтата на мама е да ме види министър

 

“Нашата партия направи задълбочен анализ на политическата ситуация”= снощи се напихме като кучета в една кръчма и яко псувахме правителството

 

“Оперативно интересни лица”= престъпници, които ми дава пари

 

“Оперативно безинтересни лица”=  престъпници, които не ми дава пари

 

“ Нужна ни е повече толерантност към различните”= к’во като съм педераст? Тва да не би да е обидно?

 

Иво Сиромахов



Тагове:   каже,


Гласувай:
0



1. miralyub - Как си ги събрал само, поздравле...
14.05.2008 17:59
Как си ги събрал само, поздравления!!!
цитирай
2. madchemist - Не е много хубаво така
14.05.2008 18:12
Сложи поне линк откъде си го взел.

http://www.ivosiromahov.com/2_article/a20.html
цитирай
3. thetruth - Към 2
14.05.2008 18:19
Не знаех че е на Сиромахов.
Взех го от местната преса.
Поправям се ... ;)
цитирай
4. eien - Madchemist, на 26 април т.г. текстът е публикуван в
14.05.2008 18:20
"24 часа", може и от там да е...
цитирай
5. анонимен - клишетата
13.07.2010 11:06
страхотни са.много се изкефих.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thetruth
Категория: Политика
Прочетен: 2513636
Постинги: 85
Коментари: 1221
Гласове: 1401
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930