Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2008 18:40 - Сладка е опозицията... докато не ти повярват (1 част)
Автор: thetruth Категория: Политика   
Прочетен: 3572 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 19.03.2008 18:53


Ехххх, колко готино е да си в опозиция...

По цял ден си свиркаш с уста и само чакаш управляващите да се спънат... или да се подхлъзнат.. или дори да загубят за миг равновесие.

И чак тогава ти се отваря “работа”. Плюнки, лиги, сополи, изпражнения – цялия лайнометен арсенал директно към опонента. Пък дали изобщо има за какво – на кой му пука. Важното е сеир да има...

 Е да, ама лошото идва когато една част от обществото се върже на лайнометите ти и на следващите избори по незнайнокакви причини се обърка да гласува за теб. Тогава вече ти се стъжнява положението – вече ТИ си обект на критики, вече ТИ носиш отговорност, вече от ТЕБ зависи курса на селото, града, общината, държавата. Вече ТИ си причината за всичките нередности, вече ТИ “караш влака”.

И вече ТИ си обект на опозиционната критика.

 Но какво точно означава опозиция. Не, опозиция НЕ ТРЯБВА да значи източника на лайна по адрес на оправляващите. Не, опозицията не трябва да е фактора, който само и единствено иска властта безпричинно.

Опозицията ТРЯБВА ДА Е коректива на властта, втората гледна точка към всяко едно управленско решение. Опозицията е трезвата глава, освободена от опияняващото действие на властта.

Но нека спрем със сухите тълкувание. Нека се насочим към конкретните примери.

Община Бургас, 19 март 2008 година. Пет месеца след “събуждането от 12 годишния зимен сън”...

 Преди изборите едвали не очаквах по това време вече улицата да са поляти с мед, след като първоначално дупките по тях са запълнени. Вече трябваше да съм много по- богат, вече трябваше да не ми трябва 30 час да измина 5 км до центъра на града. Вече трябваше птичките да пеят някакси .... по- весело.

          Не, не съм побъркан – така ми  бяха обещали. А аз нали съм проста електорална единица.. вързах им се. И какво да видя – вместо мед, по улиците прах. Не, не живеем в пустинна местност. И джоби ми, да го е*а, празен – не, не ми е скъсан... Птичките, тия гадини мръсни, даже вече не ги виждам. Единствените пеещи същества са тези по главните улици... ама те някой лев да изкарат...

И вече плаща почти двойно по- голям данък за автомобила си! А стигам до центъра не за 30 мин, а за почти  двойно повече време. Ех, добре че не вдигнаха данъка тройно...

Ами лятото когато всички тези, за които зимата сме провинциалисти, започнат да си домъкват белите задници към морето... просто не ми се мисли.

 И сега кой трябва да поеме отговорността за това? Кой трябва да застане очи в очи с излъганите? Кой трябва да поеме критиките?

Да, точно ТИ !

 И се питам къде в този местен пейзаж е споменатата в началото опозиция?

И преди няколко дни ми стана ясен отговора.

Очаквайте продължение в следващия пост...



Тагове:   опозицията,


Гласувай:
0



1. chara - нямам идея за отговора,
19.03.2008 20:28
т.к. не съм от Бургас, но:
всяка предизборна кампания върви под импера-
тива: "ОБЕЩАВАЙ":-)))
обещаването не е като даването/изпълняването
нещото, което разбрах, от ситуацията в София е
следното - от едно ниво нагоре - НЯМА опозиция и няма управляващи - всичко е бизнес, схеми и пари
/последното е признание на районен кмет пред мен в личен разговор/
Бургас все пак е в България, ерго ..... :-)))
цитирай
2. thetruth - Да и това го има. Но в Бургас, според ...
19.03.2008 20:40
Да и това го има. Но в Бургас, според мен, точно този момент не е налице.
Хайде малко подсказки :

Какво според вас прави партийната телевизийка "Скат" след като постигна цел номер едно (докопване на местната власт)?

Срещу кой си насочиха лайномета след като лошия Йоан вече е минало?

Как една медия се превърна в инструмент за манипулация на обществото и начин за завоюване на власт...
цитирай
3. chara - виж за телевизиите
19.03.2008 20:49
и въобще за медиите,
който е вътре в нещата /независимо кои/ е наясно,
че това което излиза в медиите в най-добрия случай е 50:50
аз лично гледам на ден около 30 мин новини /сутрин/,
колкото да знам тук още България ли е ,
защото междувременно може да е станало нещо друго и да съм го пропуснала
едвам издържам ефирните бТВ, Нова и Канала, а за другите ... нямам думи:-)
толкова омраза, деструкция, оплювки ...
заприличва ми на 10-минутките на злобата, описани от Дж. Оруел в 1984 ...
странна аналогия ама какво да правиш ...
цитирай
4. thetruth - Ако съотношението е 50:50 при др...
19.03.2008 20:54
Ако съотношението е 50:50 при другите медии, то при партийната телевизийка е 10:90 .
Доказателства - утре ;).
Под телевизии визирам новинарските и политическите емисии, не забавни и т.н. предавания. Там положението при масовите национални телевизиики е миризливо.
цитирай
5. angella - е как да няма полезни дела...
19.03.2008 21:07
Нали референдум ви вдигнаха да им правите? А те щяха да ви защитават от лошите..
Конструктивизъм ли няма?
Ами нали Атака щяха да градивно да рушат гетата . Искат да градят, да строят хората, ама не можаха да изгонят и сираците от центъра на града....и т.н.
Ако не им пречеше правителството, чудеса щяха да направят в рушенето...;)
цитирай
6. thetruth - На крива ракета космоса и виновен ...
19.03.2008 22:33
На крива ракета космоса й е виновен ;).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thetruth
Категория: Политика
Прочетен: 2510560
Постинги: 85
Коментари: 1221
Гласове: 1401
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930